Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - trix

Pages: [1] 2 3 4 ... 51
1
What positive connotations of excrement are there for the presentation of their theses to possess?

I am aware of no positive connotations related to excrement, aside from the release of pressure associated with its extrusion.

2
 :lulz: Yeah.

I thought of LMNO from the well spoken manner.  Reminded me of the "convert whatever to business speak" thing he used to do, in a weird way.

3
hxxps://www.facebook.com/idlesuicidal/videos/1881657495491875/

4
Richard Nixon's glittering half-life sarcophagus / Re: FEEEEEEEEMALES
« on: June 06, 2017, 07:58:42 pm »
I mostly agree with you, BUT.... (deleted)

And here is where I sat here and typed out a reply about how I mostly agree, but point out what I believe to be a justifiable exception, and be all "Yeah! Totally! Except let me move the focus to this one specific nitpick I have and thereby derail your original important point that I again, TOTALLY AGREE WITH."

But then I remembered another post recently that pointed out how unhelpful that behavior is.

So instead I'll just say that I agree, and thank you once again for making me recognize patterns I have that I do not want to have.

6
Richard Nixon's glittering half-life sarcophagus / Re: The company you keep
« on: February 27, 2017, 05:31:59 pm »
The OP rings so very true to me.  That has been one of the toughest lessons I've had to learn in my life.

I'm only a felon because of a combination of alcohol and hanging on to certain shitty friends I grew up with.

Learning to carefully select my friends, rather than just being friends with whoever life collided me with, has improved my life 1000%

Thank you for the OP.

7
In case anyone cares, that last card was made as an idea for a card that could stop DAMN NEAR ANY crazy shit an opponent may be whipping out.  Meant mainly as an infinite combo buster.  Oh you want to play Final Fortune with Hive Mind out and force us all to lose the game?  STOP THAT BULLSHIT

8
 :lulz: :lulz: :lulz:

I love doing these!

Here's my take on Roger, and some other ones I've made when bored for giggles.


9
You'd think this shit would stop surprising me eventually, but once again something I loved so dearly has become something that just reminds me of my biggest failure.

So. Peace out, PD. It's been a wild ride these last 13 years. We had some times, huh?

Damn, man.  You're one of my favorite posters on this forum :(

I hope whoever did that shit gets a 2-liter inserted anally.

Maybe the Open Bar thread should be moved to a users-only area?  Not sure if that would prevent anything though as it could just as easily be a butthurt member or a poptard.

10
The whole Trump wall thing constantly reminds me of the south park episode where all the Mexicans in America said fuck this place and scrambled across the border back into Mexico and the border patrol was confused as fuck and then tried to stop them anyway.

Aside from being hilarious, that episode may have been a bit prophetic.  I am mildly tempted to learn Spanish and try to make it to Mexico before there really IS a wall keeping me in.

11
Things I've learned from PeeDee.

1.  I've learned that holy men can be more dangerous than drug fiends.

2.  I've learned that darlings WANT you to murder them without mercy.

3.  I've learned that when you are experiencing butthurt, if you suddenly look behind you REALLY FAST you can sometimes catch Nigel slipping away grinning.  When this happens, pull your pants back up and move the fuck on, you deserved it.

4.  I've learned that Operation Mindfuck is not about being funny, that's just an effective tactic (as is cognitive dissonance) towards the real goal.  Which is the proverbial monkey wrench, aimed at half-asleep monkey brains.

5.  I've learned that collateral damage can be a very good, desired outcome.

More to come after work.

Feel free to add your own.

12
Wow just today while cleaning I found a note I had apparently written years ago (guess based on content and location of the post-it) but have no actual memory of having written.  It was not nearly as interesting though, it had two things which appear to have been written at different times and different angles, with a different pen.

"244-199=46"
and
"GIMMEsomeINTERNETS!!"

The former of which is incorrect but that's what it says, and the latter of which was my wifi password a few years back.

13
Techmology and Scientism / Re: Somehow, not the future I saw coming.
« on: November 07, 2016, 10:42:08 am »
When do the police replace drug dogs with potted plants?

When do schools begin bringing plants into the hallways and classrooms that can smell both drugs and gunpowder?

When do they start making bombs that trigger when an attached plant detects a specific persons unique body odor?

When will we see public restrooms with plants that detect the odor of poo and trigger release of aerosol deodorant or perfume?

How about smoke detectors that you have to remember to water instead of changing the battery.

Or maybe eventually medical diagnostic houseplants, simply urinate into the pot and the assortment of plants detects a variety of potential issues and the result is printed to the small LCD display on the side of the pot.

This could have a damn lot of uses.

14
Techmology and Scientism / Re: Somehow, not the future I saw coming.
« on: November 07, 2016, 10:30:37 am »
i want a small travel-sized herb that can detect farts and point its leaves at whodunnit.

No more blame game bullshit!

15
Principia Discussion / Re: a VERY serious QuesTIONZ?
« on: October 29, 2016, 12:18:06 am »
lol im sooooo random lmao roflmao

Dead give away.

Pages: [1] 2 3 4 ... 51