Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - BADGE OF HONOR

Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 134
16
I've never used that as an excuse.  I'm also not particularly interested in squabbling with you two, though I can see how my behavior is annoying.  So meh.

17
Oh, I know better than to ask you to be rational or reasonable now.  Have fun!


...this is fun for you, right?  I mean it must be, since you do it over and over and over and over...

18
It's just Roger doing his usual paranoid thing.  His excuse used to be a brain infection, what's it going to be now? 

19
Aneristic Illusions / Re: UNLIMITED Arizona Hilarity thread
« on: July 16, 2010, 12:56:57 am »
http://sltrib.com/sltrib/home/49936537-76/list-information-utah-herbert.html.csp

Quote
State investigators have pinpointed the Department of Workforce Services as the source of data used to compile a list of 1,300 people who are purportedly in the country illegally.


20
Discordian Recipes / Re: How to not be a fat bastard.
« on: July 07, 2010, 06:04:07 pm »
You can skip the ice by just freezing the bananas or whatever.

-Badge, does not have a good blender.

21
Also, Go Uruguay. I'm glad they won a game because of blatant cheating because I want Ghana to feel as much pain and indignation as possible.

Why?


Because Ghana beat the US.  But TBH Ghana earned that win fair and square, US team let every single one of their opponents score on them in the first 20 minutes and just generally sucked in that game.  Miracles can only save so much bad playing.

22
Regarding the current title of this thread: I'd like to point out that most of the Nazis, after the fall of Germany at the end of WW2, emigrated to Argentina.

Also, Go Uruguay. I'm glad they won a game because of blatant cheating because I want Ghana to feel as much pain and indignation as possible.

Anyone left who doesn't think that Germany is going to win this thing, and (assuming the relevant players stay healthy) probably at least one of the 2014 and 2018 cups as well? That team is poised for a long run of dominance.

I dunno, the dutch have been doing really well this year as well.  I think it's going to boil down to those two.

23
Espn.go.com has a free flash based gamecast, but you'll have to pay for a live stream.

Yeah but it's on ABC.  I found a shitty bootleg stream that's about as big as a postage stamp. 

24
Also, does anyone know where I can find this streaming online?

25
Hells yes Germany never fails.

26
Come onnnnnn stop being retarded

27
[09:24] <@badge> BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZ
[09:24] <@badge> YEAH
[09:24] <@badge> YEAH YEAH YEAH YEAH

28
Richard Nixon Presents: Alaska / Re: BLARFINGARFS EPIC SOAP OPERA
« on: June 30, 2010, 06:39:18 pm »
Also, I'd just like to give a PSA on always giving men two chances in the sack, since many tend to be nervous the first time and don't perform as well as you'd like.  Especially if you're not the type to tell them exactly what you want.

29
Richard Nixon Presents: Alaska / Re: BLARFINGARFS EPIC SOAP OPERA
« on: June 30, 2010, 06:30:19 am »
I AM A CERTIFIED MADWOMAN



Lol oh no, he'll be a 'friend' who I slowly stop talking with.   :lol:  And by slowly I mean, probably will never text him again even if he texts or calls me. 

That's incredibly cruel.

30
Richard Nixon Presents: Alaska / Re: DSPN presents: Spain vs Portugal
« on: June 30, 2010, 03:57:30 am »
Now to wait for friday.  Grr.

Pages: 1 [2] 3 4 5 ... 134